A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Криштопівський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області"
Девіз: «Ліцей людяності та успіху!»

Розвиток пізнавальної сфери дітей з ООП під час перебування вдома.

Дата: 14.03.2024 14:50
Кількість переглядів: 104

1. У кожне заняття включайте вправи, ігри на розвиток уваги, широко представлені в літературі для педагогів і батьків.                                                             

 2. Включайте в заняття завдання, що потребують тривалого зосередження: намалювати місто, побудувати складний міст, прослухати і переказати казку.                                                                                                                                       

3. Частіше пропонуйте дітям, особливо з низьким показником розвитку уваги, вправи: у газеті, у старій книзі на одній зі сторінок закреслювати олівцем усі букви «а», намагаючись не пропускати їх (завдання поступово можна ускладнити, попросивши дитину закреслити всі букви «а», обвести у кружечок усі букви «к», підкреслити всі букви «о»).                                                                                               

4. Використовуйте дидактичні ігри з чітко вираженими правилами.

 5. Регулярно включайте дітей у виконання завдань за попередньо розробленим планом дій: можна виконувати будівлі з конструкторів, малюнки, орнаменти, аплікації, вироби, форму яких ви задаєте словесно або за допомогою схеми.                                                                                                           

6. Тренуйте дітей у переказі розповідей, казок за схематичним планом, складеним вами.                                       

7. Пропонуйте дітям: повторювати слова, цифри, речення, сказані вами; незакінчені фрази, які потрібно закінчити; запитання, на які необхідно відповісти, заохочуючи тих дітей, хто намагається частіше відповідати на них.                                                                                   

   8. Учіть порівнювати, аналізувати зразок і результати своєї або чужої роботи, знаходити і виправляти помилки.                                                                                          

 9. На уроках у школі від дітей буде потрібно швидке переключення уваги з одного виду діяльності на інший. Цю властивість уваги можна формувати за допомогою рухових вправ. Дитина повинна починати, виконувати й закінчувати свої дії за командою дорослого, швидко переходячи від одного виду рухів до іншого: стрибати, зупинятися, крокувати тощо.

 10. Періодичне переключення з одного виду роботи на інший, багатогранна структура заняття, активна пізнавальна діяльність, нові узагальнення контролю і самоконтролю – такий підхід  зробить  заняття  цікавим  для  дітей,  що  саме  по  собі сприятиме організації їхньої уваги.   


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора